DATAWAVES SUPPORT
Velkommen til Datawaves Support
Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg med dine IT problemer.
Før du kontakter oss ber vi deg om å først kontakte din interne IT ressurs dersom du har en slik for å avgjøre om du opplever et nytt problem eller om det er et "kjent" problem det allerede finnes en løsning for.
​
Du kan også se om du finner løsningen i vår seksjon for "Ofte Stilte Spørsmål", hvor vi publiserer kjente problemstillinger og vanlige IT administrative oppgaver du kan utføre selv.
​
Dersom du har en support avtale med oss, føres tid mot denne avtalen, hvis ikke vil du bli fakturert for medgått tid.
​
Ta kontakt pr telefon eller epost så skal vi opprette saken din og hjelpe deg så snart vi kan.
Merk at henvendelser utenfor normal kontortid kan medføre ekstra kostnad.
Snakk med en tekniker
Våre teknikere vil gjøre sitt beste for å bistå deg. Dersom vi kan løse problemet over telefonen der og da, gjør vi det. Hvis ikke vil vi forsøke å etablere en fjernoppkobling til din maskin for å analysere og løse problemet, og hvis det heller ikke kan gjennomføres kommer vi til deg for å ta oss av problemet.
​
Ring oss på +47 48 01 79 23 eller send epost til support@datawaves.no, eller bruk Kontakt Support skjemaet på denne siden dersom din forespørsel ikke er en hastesak.
La oss ta tak i saken med en gang
Ved å la oss få tilgang til din maskin med Hurtighjelp fra Microsoft, vil vi være i stand til å feilsøke og ta tak i problemet med en gang. Vi vil trenge deg til å sitte ved maskinen mens arbeidet pågår for å hjelpe til med evt. pålogginger o.s.v. ved f.eks. omstart
​
Reparasjon av IT utstyr
Dersom du har utstyr som skal repareres, ber vi deg lese våre "Generelle betingelser for reparasjon av utstyr".
+47 70 30 51 51
Hastesaker
​
Bruk vårt dedikerte support nummer utenfor normale kontortider for hastesaker, man-fre: 0800-1600
Merk at egne kostander gjelder utenfor normal kontortid.